REEVU MSX1
2. Jakost reklamace se nevztahuje povtchovou polstrování.
Na úvod:
Motorkářská helma má jeden účel - chránit. Reevu rozvinulo tento koncept dále a vyrobilo jako první na světě helmu s integrovaným zpětným zrcátkem, které přináší motorkáři dokonalý přehled o dění za jeho zády.
Pomáhá tak významným způsobem předcházet nehodám. Nastal nový věk motorkářských helem. Je tu světová novinka helma REEVU se systémem VISION.
Helma REEVU umožňuje dokonalý pohled za vás díky patentovanému systému zrcadel namontovaný v každé helmě REEVU. Zrcadla jsou vyrobena z reflexního polykarbonátu, který je téměř nerozbitný, lehčí a poskytuje uživateli vetší komfort a bezpečí.
Tento systém funguje tak, že láme světlo kolem vaší hlavy a dění za vámi zobrazuje na malém zrcadle v přední části helmy. To vše uvnitř helmy. Přináší vám tak dokonalý výhled na silnici za vámi a informuje vás o dění za vašimi zády.
Tato technologie přináší větší komfort, pohodlí a bezpečnost všem, kteří jezdí s helmou REEVU.
POPIS HELMY REEVU MSX1:
Integrální helma.
Helmy REEVU jsou tradičně ručně sestavovány a individuálně kontrolovány. Vyjímatelná hygienická vložka nabízí neuvěřitelné pohodlí. Tkanina je velmi příjemná, a po vyjmutí je možné ji vyprat.
Štíty helem jsou vyrobeny z extrémně odolného materiálu s příměsí polykarbonátu. Jejich povrchová úprava zamezuje poškrábání. Tím je zaručen excelentní stupeň nárazové odolnosti. Štíty je možno vyměnit za kouřové, zrcadlové, zatmavené a jinak zabarvené.
Konstrukce kvalitní skořepiny musí náraz roznést na co největší plochu. Skořepina helmy REEVU je vyrobena laminováním vysoce pevné kompozitní tkaniny tvořené organickým uhlíkovým vláknem, kevlarem a vinylesterem. Tyto materiály mají velkou pevnost a delší životnost. Vnitřní skořepina helmy je vyrobena z EPS s dvojí hustotou. Toto provedení výrazně zvyšuje koeficient absorpce nárazu.
Test absorpce nárazu:
Přilba je umístěna na atrapu hlavy. Potom je spuštěna z výšky 3 m s dopadem na kovadlinu. Senzory umístěné uvnitř atrapy hlavy měří zrychlení přenesené na hlavu. Jeden po druhém jsou testovány 4 body na přilbě. Normy stanovují hodnotu, která nesmí být překročena.
Test upínacího systému:
10ti kilogramové závaží, které je připevněno na upínací popruh přilby, padá z výšky ? m, aby otestovalo odolnost upínacího systému. Během dynamického testu je měřeno nejprve dočasné prodloužení a následně po testu permanentní prodloužení popruhu. Obě prodloužení musí být v rámci limitů určených normou.
Roll-off test:
Desetikilové závaží upevněné k přední nebo zadní části přilby se spustí z definované výšky, aby se změřila tendence přilby posunout se zezadu dopředu a naopak.
Test plexi
Proti plexi je ve vysoké rychlosti vymrštěn projektil. Plexi by nemělo prasknout. Potom je proti plexi vrhán pod vysokým tlakem písek, aby se ověřila odolnost vůči poškrábání. Pro optimální vidění za všech okolnosti je optická kvalita plexi úzkostlivě měřena v laboratořích.
váha : 1 600 g
Drolí se povrch polstrování - Jakost 2